Saturday, November 12, 2011

နိဗၺာန္ေစ်းတဲ့ဗ်

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးရဲ႕အထင္ကရေနရာတစ္ခု၊ သင္တန္းေပါင္းစံု၊ စီးပြားေရးေပါင္းစံု၊ လူေပါင္းစံုတဲ့ ေနရာ၊ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ လူႀကီးလူငယ္ အရြယ္မေရြးၾကားမွာေရးပန္းစားတဲ့ေနရာ၊ အဲဒီေနရာက လွည္းတန္းလို႔ေခၚတဲ့ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ေပါ။့ ၁၀.၁၁.၂၀၁၁ (ၾကာသပေတးေန႔)မွာ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကအဲဒီေနရာမွာက်င္လည္ေနရာ သံုးႏွစ္နီးပါးေလာက္ရွိေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ၾကားေတာ့ၾကားဖူးတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ညံ့လို႔ပဲလား၊ ကံၾကမၼာကပဲမႀကံဳေသးေစခ်င္ေသးလို႔လားမသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္အဲဒီေနရာကို အခုမွပဲေရာက္ဖူးေတာ့တယ္။ ေခၚသြားတဲ့လူကလည္း တျခားလူမဟုတ္ဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ရဲ႕ တစ္ေယာက္တည္းေသာခ်စ္သူျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ဘ၀ၾကင္ေဖာ္ျဖစ္လာမယ့္သူပါ။ (ဟဲဟဲ..ၾကြားတယ္လို႔ေတာ့ မထင္ပါနဲ႔၊ ေနာက္တစ္ခုေျပာရဦးမယ္ သူ()ကလွည္းတန္းသူဗ်)
ကၽြန္ေတာ္လိုက္သြားတယ္ေပါ့။ လမ္းနာမည္ေတြကိုေတာ့မမွတ္မိလို႔ မေျပာျပေတာ့ဘူးေနာ္။ စိတ္မရွိပါနဲ႔။ မွတ္မိသေလာက္ပဲေျပာျပေတာ့မယ္။ စိန္ေဂဟာေဘးနားမွာလမ္းေလးရွိတယ္ဗ်။ အဲဒီလမ္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ စ၀င္ၾကတာပဲ။အဲဒီမွာေပါ့ဗ်ာ...အိုးႀကီးေတြနဲ႔အားရပါးရခ်က္ေနၾကတဲ့အလွဴရွင္ေတြမ်ား ေခၽြးေတြတဒီးဒီးနဲ႔တပင္တပန္း ႀကီးကို ခ်က္ေနၾကတာဗ်ာ။ သူတို႔ၾကည့္ရတာ ပင္ပန္းတယ္လို႔မထင္သလိုပဲ။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ တစ္လမ္း၀င္တစ္လမ္းထြက္နဲ႔ တစ္ရပ္ကြက္လံုးကိုေလွ်ာက္ၿပီးလွည့္ၾကည့္ၾကတယ္။ ကေလး၊ လူငယ္၊ လူႀကီး၊ အဘုိး၊ အဘြား အစံုပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ေတာ့ ညေန (၄း၀၀) သူတို႔ (အလွဴရွင္ေတြ)ျပင္ဆင္ေနၾကၿပီေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကမသိလို႔ေမးၾကည့္တာေပါ့ဘယ္လိုလွဴတာလဲလို႔။ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလးကေျပာျပတယ္ ထိုင္ခံုေတြခ်ထားတဲ့ေနရာကိုေတြ႕လို႔ စားခ်င္ရင္၀င္ထိုင္လိုက္႐ံုပဲတဲ့၊ ေတာ္႐ံု၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းပါတယ္ဆိုတဲ့ စားေသာက္ဆိုင္ကိုသနားတာေပါ့၊ ၀င္ထိုင္တာနဲ႔ သူတို႔လွဴတာေတြကိုခ်ေကၽြးေတာ့တာပဲ။ ထိုင္ခံုမေပးတဲ့ေနရာ ဆိုလည္း ၀င္ရပ္လိုက္႐ံုပဲ။ လွဴတာေတြကေတာ့ အစံုပဲဗ်ိဳ႕။ ၾကာဇံခ်က္(သူကေတာ့အမ်ားဆံုးပဲ) မုန္႔ဟင္းခါး၊ သာကူ၊ ၾကံရည္၊မုန္႔ဖတ္ထုပ္၊မုန္႔လက္ေဆာင္း၊ေရႊရင္ေအး၊ေရခဲမုန္႔၊အေအး၊ေကာ္ျပန္႔စိမ္း/ေၾကာ္၊ ေကာ္ဖီနဲ႔ကိတ္မုန္႔ေတာင္ ပါေသး။ အဲလိုေပါ့ဗ်ာ...စံုေနတာပဲ။ လူခ်မ္းသာမ်ားရပ္ကြက္မို႔လို႔လားေတာ့မသိဘူး လွဴလိုက္တာကို သၾကားပုလင္းထဲ ပုရြတ္ဆိတ္ေတြ၀င္တာ ၾကေနတာပဲ (ကၽြန္ေတာ္ေတြးၾကည့္တာပါ) လာစားတဲ့လူေတြကလည္း ဆင္းရဲခ်မ္းသာမေရြးပဲဗ်။ အလွဴရွင္ေတြ ဒါနေျမာက္၊ ပီတိျဖစ္စရာပါ။ မကုန္ဘူးဆိုတာမရွိသေလာက္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေမးၾကည့္ ရသေလာက္ (၅း၂၀)ေလာက္ဆိုရင္ အားလံုးကုန္သေလာက္ျဖစ္ၿပီဆိုပဲ။ အဲဒါနိဗၺာန္ေစ်းတဲ့ဗ်။ ဗ်ေတြႀကီးပဲလည္းထပ္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ကယ္အံ့ၾသတာပါ။ တစ္ရပ္ကြက္လံုးကို အံုးအံုးထေနၾကတာပဲ။ ဒါေတာင္ကၽြန္ေတာ္မေရာက္တဲ့ တစ္ျခားေနရာေတြ(လွည္းတန္းထဲမွာပဲ)လည္းရွိေသးဆိုပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဗ်ာ(၅း၀၀)မထိုးခင္မိနစ္ပိုင္းအလိုမွာပဲ အေျခအေနအေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ျပန္ခဲ့ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့မေမ့ႏိုင္ေအာင္ပါပဲ(ေကာင္မေလးနဲ႔သြားလို႔လားမသိ)
နိဗၺာန္ေစ်းဆိုတဲ့ေနရာကို ကၽြန္ေတာ္အသက္ ၂၂ ႏွစ္အတြင္း ပထမဆံုးေရာက္ဖူးတာ။ နိဗၺာန္ေစ်း ဆိုတာ လွဴခ်င္တဲ့အလွဴရွင္ေတြက ကိုယ္ႏိုင္သေလာက္၀န္ေလးနဲ႔ ေဖါေဖါသီသီကို စတုဒီသာ ေ၀ၾကတာေပါ့ဗ်ာ။ တကယ္ပဲေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းသေလာက္ကုိ ပီတိလည္းျဖစ္ရပါတယ္။ သူတို႔ရဲ႕အလွဴသဒၶါတရား ေတြကိုၾကည့္ၿပီး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း၀င္လွဴခ်င္စိတ္ ၾကည္ႏူးစိတ္၊ အားက်စိတ္ေတြျဖစ္မိတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။
အခ်ိန္ရရင္(connection ေကာင္းရင္ေျပာပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ connection ကိုလည္းသိတယ္ မလား၊ ဟိုတစ္ေခါက္ကလည္း ဘယ္သူတင္စားထားတာလဲမသိပါဘူး၊ လိပ္ connection ဆိုပဲ) ကၽြန္ေတာ္ ဓါတ္ပံုေတြကိုလည္း တင္ေပးလိုက္ပါဦးမယ္။ စိတ္၀င္စားၾကမယ္ဆိုရင္ေပါ့။ ဒါ Post ကလည္း ႀကံဳႀကိဳက္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ခံစားမႈေတြကိုမွ်ေ၀ခ်င္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ blog မွာကအဓိက,က ကဗ်ာနဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာနည္းပညာ နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ေဆာင္းပါးေတြပဲေရးမယ္လို႔ စဥ္းစားထားတာ။ ကဲပါ... စာဖတ္သူအားလံုး... ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။
  


1 comment:

yamin shwezin said...

ခ်စ္သူေလးနဲ့အဆင္ေျပပါေစလို့ ဆုေတာင္ေပးပါတယ္ေနာ္